tirsdag den 7. august 2012

Hvorfor det/hvem siger jeg skal....


Hold nu k*** vi har fået teenager i huset og hold nu k*** hvor er jeg TRÆT af ALTID at blive mødt med HVORFOR og SIGER HVEM!

Jeg trøster mig med at det kun er en fase og så svarer jeg for mig med FORDI JEG SIGER DET og MIG! Samtidig prøver jeg at bærer over, for det her med teenager, det er jo noget lidt svært noget. 

Selv om man lige er fyldt 14 år så er man jo stadig familiens lille dreng der gerne vil putte og hygge og samtidig er man ved at være stor og på vej til at være voksen.

Men når jeg kigger på min kærlige skønne dreng så gør det ikke så meget at jeg endnu engang bliver mødt med HVORFOR.


1 kommentar:

  1. Han ser da også dejlig ud. Tænk om få år er han fløjet fra reden - og så husker man kun de gode minder ;-)
    Vores den store er lige fyldt 8 i dag, så forhåbentligt går der endnu et par år, inden de hårde kampe skal kæmpes herhjemme..
    Vi må bare huske at nyde dem, så længe som muligt.
    Hilsen Susanne

    SvarSlet