tirsdag den 4. december 2012

Udtrækning blandt mine faste læsere :-)

Allerførst må jeg starte med at UNDSKYLDE, det skulle jo være i lørdags at jeg skulle udtrække vinderen af en hemmelig-nemlig uber-cool julegave.

Lige nu er jeg lidt i undtagelsestilstand, min ryg gør stadig knuder, så meget at jeg ikke kan meget andet end at ligge stille. Ja okay, det kan jeg så heller ikke i længere tid uden af jeg får ondt. I morgen skal jeg til lægen så håber jeg på et mirakel :-)


Nå men vi skal da have udløst spændingen om hvem af alle mine skønne læsere der skal have en julegave af mig. Random.org har trukket lod og valgt læser nr. 30. Det er søde Nana med bloggen Drømmehaven. Nana send min din adresse på amel0505@gmail.com så kommer der en julegave med posten til dig.

Som i resten af landet har vi også fået masser af sne heroppe i Nordjylland, det er nu lidt hyggeligt at ligge og kigge ud på det sneklædte landskab udenfor.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar