fredag den 6. juli 2012

mangel på tid og nyt grej...

gør at jeg ikke blogger så aktivt lige for tiden. Den gamle pc er skiftet ud med en ny iMac som jeg derved kan stryge af ønskelisten. Men for hulan hvor er det en ny verden. Det tager altså lidt tid at vænne sig til helt nye systemer og måder at gøre tiden på. Handymanden var vældig tilfreds da han endelig kunne stoppe nyindkøbet i bagagerummet.



Ellers er ferietiden endelig over os. Jeg har taget hul på 4 ugers ferie, hvor der bare skal slappes max af. Jeg ved allerede nu at der venter mig et meget travlt efterår, så jeg prøver at lade op og gøre klar. Stress er desværre ikke ukendt for mig og jeg ved at jeg bliver meget syg hvis ikke jeg passer på!

Vi lagde ud med en tur til København i mandags for at komme til koncert med Madonna. Som i måske har læst andet sted, var det en rigtig skidt koncert. Så skidt at mange (RIGTIG mange) koncertgæster forlod Parken lang tid før koncerten var slut. Vi holdt ud til den bitre ende, men der var tomt på rækkerne rundt om os. 



I går tog vi lidt uden for byen for at plukke jordbær. Jeg tror vi har landets bedste jordbær. De er noget helt særligt. Nu er ferien rigtig skudt igang med jordbær, kartofler og ærter.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar