tirsdag den 6. marts 2012

Forplejningen er der indtil videre intet i vejen med


Frokosten bød på lækker buffet med både fisk, øf og muhh. Kolde og varme salater og flere slags hjemmebagt brød. Frokostdesserten!! Bød på alskens kager, jeg siger jer det var mums. Jeg 'nøjes' med en skive brød med ost og honningmandler samt den mest delikate lille tiramisu.

Behøver jeg nævne at jeg GLÆDER mig til eftermiddagsteen, middagen i aften samt hele dagen i morgen. Nok meget heldigt at jeg skal hjem igen i morgen aften :-)

2 kommentarer:

  1. De der honningmandler er bare mums. Jeg smagte dem, da vi var på Fiskenæs ved Sønderborg midt i januar måned. Sammen med skyr er det en himmerigsmundfuld. Men tror det feder ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. De var RIGTIG mums. Dem er jeg altså nødt til at prøve at lave selv. Og ja du har vist ganske ret, jeg tror også de feder :-(

      Slet