søndag den 19. januar 2014

LCHF - Ny livsstil skal afprøves



Årets første ferie er overstået og selv om det var en aktiv en af slagsen så har vi hygget os lige lidt vel rigeligt. For mit vedkommen betød ferien også tid til tanker om mad, familielivet, venskaber, jobsituation og meget mere. Herhjemme er vi enige om at noget skal ske i 2014 og det første 'projekt' vi tager hul på er ÆNDRING AF LIVSSTIL! 

Jeg brugte bl.a. en del af ferien på at læse om forskellige livsstile eller kure om man vil. Umiddelbart er LCHF livsstilen der tiltaler mig mest og som jeg tænker passer bedst til vores familie. Jonas har udover sin ADHD, altid i perioder haft problemer med sin mave, jeg har problemer med hovedpine og til tider også maven, for lavt stofskifte og så mine skavanker med min dårlige ryg.

Jeg har fundet flere gode blogs og sider på nettet som jeg tænker jeg vil komme til at gøre god brug af.  Og jeg håber at kunne dele lidt af vores erfaringer og oplevelser her på min egen blog. Hvis nogen af jer læsere har gode råd, anbefalinger af web's eller bøger så sig endelig til 😊

Ingen kommentarer:

Send en kommentar