søndag den 21. oktober 2012

Anmeldelse: Den skaldede frisør

For nogle uger siden var jeg i biografen for at se "Den skaldede frisør" Filmen er instrueret af Susanne Bier og er helt i råd med hendes tidligere film.

OMTALE:
Astrid og Patricks bryllup skal stå i det naturskønne Sorrento. Brudens mor, frisøren Ida, har netop brudt med sin mand, Leif, som kommer anstigende til festen med sin nye, blonde nipskæreste. Gommens far, den britiske forretningsmand Philip, er også taget sydpå. Han er aldrig helt kommet sig over sin kones død, men måske finder han fred i sindet under Italiens sol? Citat: Scope)

MIN VURDERING:
Filmens handling er sød og troværdig, man fatter selvfølgelig straks sympati for Ida som er i behandling for kræft. Manden Leif bliver taget med bukserne nede hjemme i parrets sofa. Da deres fælles datter skal giftes i Italien møder hun hendes kommende svigersøns far som med tiden forelsker sig i hende.

Især Molly Egelind (Søs Egelinds datter) gør det rigtigt godt som den unge kommende brud og ikke mindst Paprika Steen som er en af mine favoritter gør det også godt.

En okay film som jeg er glad fordi jeg fik set :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar